Уважно читаємо, старанно виконуємо і навчаємось новому!
Урок №8.
13 травня.
13 травня.
Тема уроку. Cервірування столу.
Доброго дня!
Доброго дня!
Дівчата, сьогодні ми розпочинаємо роботу над проектом "Юна господарочка"
Ми завжди з задоволенням
сідаємо за красиво сервірований стіл. расивий, стильний посуд,
прибори, столова білизна високої якості прикрашають стіл, створюють
затишок і, в певній мірі, сприяють
апетиту.
Сервірування
столу має певну послідовність:
1. Накривають стіл скатертиною.
2. Сервірують тарілками.
3. Сервірують приборами.
4. Сервірують склом.
5. Сервірують серветкам.
6. Розставляють спеції, квіти.
Сервірування
столу –
це його правильне й повне оформлення.
Спочатку накривають стіл скатертиною.
Вона повинна бути добре випрасована.
Середина скатертини повинна співпадати з серединою столу.
На столі повинні бути розставлені всі
необхідні прибори і посуд, як індивідуального так і загального
користування у певному порядку – так, щоб ними зручно було
користуватись.
Серветки є невід'ємним предметом
сервірованого столу. Адже без серветки не можливо
дотримуватись чистоти і охайності за столом. Красиво складена серветка - є основною прикрасою столу.
ЗАВДАННЯ УРОКУ:
Завдання №1. Переглянути відео.
3 способа складання серветок. ШВИДКО І КРАСИВО.
5 способів складання серветок
ЗАВДАННЯ УРОКУ:
3 способа складання серветок. ШВИДКО І КРАСИВО.
5 способів складання серветок
Завдання №2. Виберіть один спосіб складання серветки.
Завдання №3. Надішліть фото складеної серветки. На фото біля серветки має бути аркуш паперу з вашим прізвищем.
Завдання №3. Надішліть фото складеної серветки. На фото біля серветки має бути аркуш паперу з вашим прізвищем.
Урок №7.
6 травня.
6 травня.
Тема уроку. Міні - проект "Здоров'я та краса мого волосся"
Доброго дня!
Дівчата, не дарма кажуть : "Довга коса - дівоча краса!" Дійсно, погіршення стану волосся (ламкість, тьмяний колір) викликають у людини прямі асоціації з втратою привабливості. Щоб цього не сталось, потрібно правильно доглядати за волоссям. Доброго дня!
Основні правила догляду за волоссям вам розповіли ваші рідні, найбільше звичайно - батьки. І сьогодні на уроці пропоную розширити ваш кругозір з цієї теми , виконавши нескладні завдання до уроку.
ЗАВДАННЯ УРОКУ:
Завдання №1. (за бажанням) Переглянути відео.СЕКРЕТИ ДОГЛЯДУ ЗА ВОЛОССЯМ.
Завдання 2 Спробуйте, одну зачіску з наступних відео (з двох відео обираєте лише одну зачіску). Надішліть фото зачіски. Якщо на відео №1 та №2 нічого не сподобалось - надішліть фото іншої зачіски, яку можна зробити за 5хв.
ВІДЕО №1.
ЗАЧІСКА ЗА 5 хв.ВІДЕО №2.
ЛАЙФХАКИ ДЛЯ ВОЛОССЯ
Якщо є питання, побажання чи пропозиції - пишіть у групу.
БАЖАЮ ВСІМ МІЦНОГО ЗДОРОВ'Я!
Урок №6.
29 квітня.
Тема уроку. Міні - проект "Охайне житло"
ВСІМ ДОБРОГО ДНЯ!
Шановні дівчатка! Всі ви любите, а можливо і обожнюєте чистоту і порядок. Але саме головне що ви маєте знати, що охайне житло - це не тільки гарно, а й корисно для здоров'я. Пропоную переглянути презентацію, де ви зможете прочитати як чистота впливає на ваш організм.
Якщо бажаєте переглядати презентацію в повноекранному режимі, то натисніть на панелі внизу під презентацією на квадратик.
ВСІМ ДОБРОГО ДНЯ!
Шановні дівчатка! Всі ви любите, а можливо і обожнюєте чистоту і порядок. Але саме головне що ви маєте знати, що охайне житло - це не тільки гарно, а й корисно для здоров'я. Пропоную переглянути презентацію, де ви зможете прочитати як чистота впливає на ваш організм.
Якщо бажаєте переглядати презентацію в повноекранному режимі, то натисніть на панелі внизу під презентацією на квадратик.
З презентації ви дізнались, які є види прибирання і чим вони відрізняються. Також ви знаєте, що є різні засоби для прибирання та інструменти. Ще раз наголошую, засобами для прибирання вам можна користуватись лише під контролем батьків!
А от прибрати у себе в кімнаті чи шафі ви можете самостійно. І під час виконання завдань до уроку ви ознайомитесь з різними способами організації вашого простору і спробуєте їх під час виконання практичної роботи.
А от прибрати у себе в кімнаті чи шафі ви можете самостійно. І під час виконання завдань до уроку ви ознайомитесь з різними способами організації вашого простору і спробуєте їх під час виконання практичної роботи.
ЗАВДАННЯ УРОКУ:
Завдання №1. Конспект: у зошиті пишете:
29 квітня.
Тема уроку. Міні - проект "Охайне житло".
Я, учениця 6 класу, ...... (пишете прізвище та ім'я) повторила правила техніки безпеки і приготувала все необхідне для виконання роботи.
Завдання №2. Перегляньте відео.
29 квітня.
Тема уроку. Міні - проект "Охайне житло".
Я, учениця 6 класу, ...... (пишете прізвище та ім'я) повторила правила техніки безпеки і приготувала все необхідне для виконання роботи.
Завдання №2. Перегляньте відео.
Завдання №3. Виконуєте практичну роботу.
Обираєте нескладні 2- 3 способи складання речей чи організації простору. Фотографуєте до використання способу і після. На фото обов'язково має бути аркуш паперу з вашим прізвищем.
ПОЯСНЕННЯ ДО ЗАВДАННЯ №3.
Наприклад, ви обрали перший спосіб - це складання шкарпеток (відео №1), виконуєте 2 фото: фото 1 - фото шкарпеток, фото 2 - фото складених шкарпеток, а біля шкарпеток має бути аркуш паперу з вашим прізвищем та ім'ям.
І також ви обрали другий спосіб - це органайзер для лаків (відео №2), то ви виконуєте ще 2 фото: фото 3 - лаки ; фото 4 - лаки в коробці і біля коробки аркуш паперу з вашим прізвищем та ім'ям.
Якщо є питання чи побажання чи пропозиції - пишете у групу.
МІЦНОГО ВСІМ ЗДОРОВ'Я!
Урок №5.
22 квітня.
Тема уроку. Завершення роботи над проектом. Висновки.
Доброго дня!

Сьогодні ми завершуємо роботу над проектом "Аплікація з тканини"
Дякую всім, хто активно працював над проектом і всі завдання виконував вчасно !!!
Під час проекту ви виконали три аплікації:
Урок №1. Сердечко.
Урок № 2 -3. За власним дизайном ( зірочка, котик, сонечко і т.д.)
Урок №4. Нова техніка (ви обирали із запропонованих варіантів)
Під час роботи над проектом ви отримали нові знання та вміння. І сьогодні цими знаннями і вміннями ви поділитесь з майбутніми шестикласниками, які будуть в наступному році працювати над таким самим проектом - "Аплікація з тканини". Як ви бачите завдання уроку цікаве і зовсім нескладне!
ЗАВДАННЯ УРОКУ:
Завдання №1. Конспект: у зошиті пишете:
22 квітня.
Тема уроку. Завершення роботи над проектом. Висновки.
Я, учениця 6 класу, ...... (пишете прізвище та ім'я) хочу порадити майбутнім шестикласникам:
1. Обирати тканину....... (м'яку, щільну, без малюнка. з малюнком і т.д.)
2. Голка має бути....... (довга, коротка. товста, тонка, з великим вушком, з маленьким вушком, гостра, тупа)
3. Ножиці найкраще використовувати ... (маленькі, великі, з прямим кінцями, із загнутими кінцями)
4. Щоб аплікація вийшла охайною, я хочу порадити.... (пишете 2 - 4 поради з власного досвіду).
22 квітня.
Тема уроку. Завершення роботи над проектом. Висновки.
Я, учениця 6 класу, ...... (пишете прізвище та ім'я) хочу порадити майбутнім шестикласникам:
1. Обирати тканину....... (м'яку, щільну, без малюнка. з малюнком і т.д.)
2. Голка має бути....... (довга, коротка. товста, тонка, з великим вушком, з маленьким вушком, гостра, тупа)
3. Ножиці найкраще використовувати ... (маленькі, великі, з прямим кінцями, із загнутими кінцями)
4. Щоб аплікація вийшла охайною, я хочу порадити.... (пишете 2 - 4 поради з власного досвіду).
Завдання №2. Висновки.
Висновки: Під час роботи над проектом я ...... (впоралася чи не впоралась з роботою).
Мені …….. (сподобалась чи не сподобалась) робота над проектом, тому що…. (пишете відверто всі переваги і недоліки проекту)
МІЦНОГО ВАМ ЗДОРОВ'Я!
Урок №4.
15 квітня.
Проект "Аплікація з тканини"
Тема уроку: Виконання аплікації новою технікою.
Доброго дня!

Дякую всім за ваші аплікації! Ви справжні рукодільниці! Молодці!

Пропоную переглянути відео "Оздоблення одягу аплікацією"
Ось яку красу можна зробити! І сьогодні на уроці ви спробуєте створити аплікацію новою технікою.
Я пропоную переглянути чотири варіанти виготовлення аплікації. Із запропонованих варіантів №1 - №4 виберіть одну техніку виготовлення аплікації і спробуйте виконати її.
Аплікація на поліетилені.
Виконуєте, коли мама вдома.
ВАРІАНТ №2.
ДЖИНСОВА АПЛІКАЦІЯ
ВАРІАНТ №3. АПЛІКАЦІЯ БЕЗ КЛЕЮ НА ПІНОПЛАСТІ Вам необхідно: клей ПВА; ножиці; пінопласт; малюнок; відрізки тканини.
Таку аплікацію ще називають клаптева мозаїка, кінусайга або печворк без голки.





Дівчатка, якщо вам сподобався цей варіант аплікації, але малюнок занадто складний, то зробіть простіше, наприклад яблуко чи смайлік, і все!
ВАРІАНТ №4.
ВАРІАНТ №4.
РЕСТАВРАЦІЯ СТАРОЇ ФУТБОЛКИ
Якщо жоден запропонований варіант вам не сподобався, то можете знайти іншу техніку на вланий смак - головна вимога - АПЛіКАЦІЯ МАЄ БУТИ З ТКАНИНИ!
Перед виконаням аплікації необхідно повторити правила техніки безпеки під час виконання аплікації (подивіться урок №3).
Отже, матеріали та інструменти ви підготували, правила техніки безпеки повторили, тепер можете розпочинати виготовлення виробу.
Всі етапи виготовлення виробу виконуйте охайно, не поспішайте.
ЗАВДАННЯ УРОКУ:
Завдання №1. Конспект: у зошиті пишете
15 квітня.
Тема уроку. Правила безпечної роботи. Практична робота. Виготовлення аплікації.
Я, учениця 6 класу, ...... (пишете прізвище та ім'я) повторила правила техніки безпеки і приготувала все необхідне для виконання роботи.
Тема уроку. Правила безпечної роботи. Практична робота. Виготовлення аплікації.
Я, учениця 6 класу, ...... (пишете прізвище та ім'я) повторила правила техніки безпеки і приготувала все необхідне для виконання роботи.
Завдання №2. Виконуєте практичну роботу - виконуєте аплікацію.
3авдання №3. Надсилаєте фото конспекту і виробу (на фото має бути конспект і виріб разом).
8 квітня.
Проект "Аплікація з тканини"
Тема уроку: Практична робота. Правила техніки безпеки.
Оздоблення одягу прорізною аплікацією за власним дизайном.
Всім доброго дня!
Сьогодні ми продовжуємо роботу над проектом "Аплікація з тканини".
ІІ. Технологічний етап.
На цьому етапі ми будемо виготовляти аплікацію. Кожна з вас визначилась з дизайном майбутньої аплікації - зірочка, дельфін, метелик і т.д. Також ви підготували необхідні для роботи інструменти та матеріали (ви мені надсилали фото). Перед роботою повторимо
Правила техніки безпеки під час виконання аплікації
ВИМОГИ БЕЗПЕКИ ПЕРЕД РОБОТОЮ
1. Робоче місце слід організувати так, щоб виключити будь-яку можливість травмування.
2. Працювати несправними інструментами заборонено.
3. Не слід сильно нахилятися над столом; сидіти необхідно прямо.
2. Працювати несправними інструментами заборонено.
3. Не слід сильно нахилятися над столом; сидіти необхідно прямо.
ВИМОГИ БЕЗПЕКИ ПІД ЧАС РОБОТИ З ГОЛКОЮ
5. Не кидайте голку. Не встромляйте її в тканину чи свій одяг.
6. Зберігайте голки і шпильки в певному місці (спеціальній коробочці, подушечці та ін.), не залишайте їх на робочому місці (столі), у жодному разі не беріть голки і шпильки до рота.
7. Не використовуйте голку замість шпильки.
8. Не використовуйте для шиття іржаві голки.
9. Викрійку і тканину прикріплюйте гострими кінцями шпильок у напрямку від себе.
10. При ручному шитті нитка має бути довжиною не більше 80-90 см.
ВИМОГИ БЕЗПЕКИ ПІД ЧАС РОБОТИ З НОЖИЦЯМИ
12. Під час роботи уважно стежте за напрямком різця (леза).
13. Під час роботи не тримайте ножиці лезом угору.
14. Не працюйте тупими ножицями.
15. Не ріжте ножицями на ходу.
ВИМОГИ БЕЗПЕКИ ПІСЛЯ ЗАВЕРШЕННЯ РОБОТИ
16. Ножиці скласти у спеціально відведене місце.
17. Голки скласти у спеціально відведене місце.
18. Привести в порядок своє робоче місце.
ВИМОГИ БЕЗПЕКИ В АВАРІЙНИХ СИТУАЦІЯХ
19. У разі поранення рук чи інших частин тіла негайно припиніть роботу і повідомте дорослих або вчителя. У разі потреби викликати фахівців швидкої медичної допомоги за телефоном: 103.
Отже, матеріали та інструменти ви підготували, правила техніки безпеки повторили, тепер можете розпочинати виготовлення виробу.
Всі етапи виготовлення виробу виконуйте охайно, не поспішайте.
ЗАВДАННЯ УРОКУ:
Завдання №1. Конспет - у зошиті пишете:
8 квітня.
Проект " Аплікація з тканини".
Тема уроку. Правила безпечної роботи. Практична робота. Оздоблення одягу прорізною аплікацією за власним дизайном.
Я, учениця 6 класу, ...... (пишете прізвище та ім'я) повторила правила техніки безпеки і приготувала все необхідне для виконання роботи.
8 квітня.
Проект " Аплікація з тканини".
Тема уроку. Правила безпечної роботи. Практична робота. Оздоблення одягу прорізною аплікацією за власним дизайном.
Я, учениця 6 класу, ...... (пишете прізвище та ім'я) повторила правила техніки безпеки і приготувала все необхідне для виконання роботи.
Завдання №2. Виконуєте практичну роботу - виготовлення виробу.
Завдання №3. Фотозвіт роботи. Під час виготовлення аплікації, робите фото етапів роботи, зберігаєте їх і лише по завершенню роботи надсилаєте мені всі фото разом у вайбер. Мінімальна кількість фото для звіту - 4 (1 фото - початок роботи, 2 фото- процес шиття, 3 фото - вирізання фігури, 4 фото - готовий виріб).
Якщо є питання чи побажання - пишете у групу.

Бажаю всім гарного настрою і міцного здоров'я !
Урок №2.
1 квітня.
Всім доброго дня!
Сьогодні ми продовжуємо роботу над проектом "Аплікація з тканини".
Відкрийте зошити і запишіть :
1 квітня. Проект "Аплікація з тканини"
Тема уроку: Оздоблення одягу прорізною аплікацією за власним дизайном.
На попередньому дистанційному уроці, ви спробували оздобити футболку або джинси вирізаним сердечком. Всі, хто виконав практичну роботу - справились дуже добре. Молодці!
Можете всім стверджувати, що ви вмієте виконувати прорізну аплікацію.
Запишіть у зошит: Прорізна аплікація - це коли одну деталь аплікації розміщують під іншою - основою. пришивають, а потім з лицьового боку прорізають "віконця", через які видно нижню деталь.
Цю техніку можна використовувати для оздоблення різних виробів. Як ви вже спробували самі, можна оздобити футболку або джинси. Також сумку, наволочку, дитячий одяг, тощо.







Рис.1 Галерея картинок
І саме головне, можна "врятувати" випадково розірвані речі (замість дірки ви можете зробити ось таку аплікацію).
Запишіть у зошит: Застосування: оздоблення будь-якого швейного виробу, навіть пошкодженого (дірка, потертості, плями тощо).
Запишіть у зошит: Практична робота. Оздоблення одягу прорізною аплікацією за власним дизайном.
На попередньому уроці ви вивчили спосіб №1 виконання прорізної аплікації. Сьогодні, використовуючи здобуті знання,використовуючи попередній досвід, я пропоную вам виконати аналогічне оздоблення, але за власним дизайном. Наприклад, можна оздобити одяг зіркою, яблуком, метеликом і т.д. Щоб ви краще зрозуміли, що я маю на увазі, ше раз уважно перегляньте галерею картинок (рис.1).
Є декілька способів виконання оберненої аплікації, я пропоную ознайомитись з способом №2.
Спосіб №2. Технологія виконання прорізної аплікації.

Тут контур шаблона прошивають на швейній машинці, а ви прошиваєте вручну.




Запишіть у зошит: І. Організаційно-підготовчий етап.
Я, учениця 6 класу, ..... (пишете своє прізвище та ім'я,):
1. Вибрала малюнок ..... (вказуєте що саме вибрали, наприклад, кораблик)
2. Підготувала основу..... (вказуєте що саме вибрали, наприклад джинси).
3. Підготувала тканину для аплікації.
4. Підготувала нитки, голку, ножиці.
5. Буду виконувати прорізну аплікацію способом № .... (вказуєте яким способом)
Якщо бажаєте, то послідовність виконання роботи можете доповнити або написати більш детально. Наприклад, можете вказати колір тканини і основи і т.д.
Сьогодні на уроці, ви дізнались про новий вид аплікації, її застосування та способи її виконання. Також виконали І етап практичної роботи - підготували все для виконання аплікації. Аплікацію будемо виконувати на слідуючому уроці - 8 квітня.
Сьогодні наш урок завершено. Дякую всім за гарну роботу на уроці!
ЗАВДАННЯ УРОКУ:
Сьогодні наш урок завершено. Дякую всім за гарну роботу на уроці!
ЗАВДАННЯ УРОКУ:
1. Зробити необхідні записи в зошиті і скинути фото зошита у вайбер.
Рекомендації: у зошит пишете все, що у теоретичній частині уроку виділено жирним червоним кольором.
2. Підготувати все необхідне для виконання практичної роботи і скинути фото підготовлених інструментів та матеріалів у вайбер.
Рекомендації: на фото має бути видно всі необхідні інструменти та матеріали, а також вирізаний з картону шаблон малюнка.
3. Підтримувати гарний настрій!
Рекомендації: на фото має бути видно всі необхідні інструменти та матеріали, а також вирізаний з картону шаблон малюнка.
3. Підтримувати гарний настрій!
Якщо є питання, побажання чи пропозиції - пишіть у групу.
Урок №1.
18 березня.
Тема уроку: Інструктаж з БЖД. Практична робота. Технологічна послідовність прорізної аплікації. Тренувальна вправа - аплікація «сердечко».
Сьогодні на уроці ви спробуєте виконати порізну аплікацію у вигляді сердечка. Для цього вам потрібні:
4. Шийте з наперстком. Вушко голки повинно впиратися у наперсток, а гострий кінець — виступати з пальців приблизно на чверть довжини голки.
5. Не кидайте голку. Не встромляйте її в тканину чи свій одяг.
6. Зберігайте голки і шпильки в певному місці (спеціальній коробочці, подушечці та ін.), не залишайте їх на робочому місці (столі), у жодному разі не беріть голки і шпильки до рота.
7. Не використовуйте голку замість шпильки.
8. Не використовуйте для шиття іржаві голки.
9. Викрійку і тканину прикріплюйте гострими кінцями шпильок у напрямку від себе.
10. При ручному шитті нитка має бути довжиною не більше 80-90 см.
11. Тримайте ножиці у визначеному місці.
12. Під час роботи уважно стежте за напрямком різця (леза).
13. Під час роботи не тримайте ножиці лезом угору.
14. Не працюйте тупими ножицями.
15. Не ріжте ножицями на ходу.
ВИМОГИ БЕЗПЕКИ ПІСЛЯ ЗАВЕРШЕННЯ РОБОТИ
16. Ножиці скласти у спеціально відведене місце.
17. Голки скласти у спеціально відведене місце.
18. Привести в порядок своє робоче місце.
ВИМОГИ БЕЗПЕКИ В АВАРІЙНИХ СИТУАЦІЯХ
19. У разі поранення рук чи інших частин тіла негайно припиніть роботу і повідомте дорослих або вчителя (Наталія Михайлівна - 068 222 30 09) . У разі потреби викликати фахівців швидкої медичної допомоги за телефоном: 103.
1. Візьміть стару однотонну футболку, намалюйте сердечко простим олівцем або фломайстером, який змивається.
- стара футболка або джинси
- шматок тканини контрастного кольору (розмір залежить від розміру сердечка)
- голка з великим вушком, тоненька і гостра
- ножиці з гострими кінцями
- креслярський інструмент (олівець. лінійка)
- нитки контрастного кольору, бажано того самого кольору, що і шматок тканини
Перед виконанням практичної роботи повторимо правила техніки безпеки
ВИМОГИ БЕЗПЕКИ ПЕРЕД РОБОТОЮ
ВИМОГИ БЕЗПЕКИ ПЕРЕД РОБОТОЮ
1. Робоче місце слід організувати так, щоб виключити будь-яку можливість травмування. 2. Працювати несправними інструментами заборонено.
3. Не слід сильно нахилятися над столом; сидіти необхідно прямо.
3. Не слід сильно нахилятися над столом; сидіти необхідно прямо.
ВИМОГИ БЕЗПЕКИ ПІД ЧАС РОБОТИ З ГОЛКОЮ
5. Не кидайте голку. Не встромляйте її в тканину чи свій одяг.
6. Зберігайте голки і шпильки в певному місці (спеціальній коробочці, подушечці та ін.), не залишайте їх на робочому місці (столі), у жодному разі не беріть голки і шпильки до рота.
7. Не використовуйте голку замість шпильки.
8. Не використовуйте для шиття іржаві голки.
9. Викрійку і тканину прикріплюйте гострими кінцями шпильок у напрямку від себе.
10. При ручному шитті нитка має бути довжиною не більше 80-90 см.
ВИМОГИ БЕЗПЕКИ ПІД ЧАС РОБОТИ З НОЖИЦЯМИ
12. Під час роботи уважно стежте за напрямком різця (леза).
13. Під час роботи не тримайте ножиці лезом угору.
14. Не працюйте тупими ножицями.
15. Не ріжте ножицями на ходу.
ВИМОГИ БЕЗПЕКИ ПІСЛЯ ЗАВЕРШЕННЯ РОБОТИ
16. Ножиці скласти у спеціально відведене місце.
17. Голки скласти у спеціально відведене місце.
18. Привести в порядок своє робоче місце.
ВИМОГИ БЕЗПЕКИ В АВАРІЙНИХ СИТУАЦІЯХ
19. У разі поранення рук чи інших частин тіла негайно припиніть роботу і повідомте дорослих або вчителя (Наталія Михайлівна - 068 222 30 09) . У разі потреби викликати фахівців швидкої медичної допомоги за телефоном: 103.
ВИКОНАННЯ ПРАКТИЧНОЇ РОБОТИ.
1. Візьміть стару однотонну футболку, намалюйте сердечко простим олівцем або фломайстером, який змивається.

2. З виворітної сторони підкладіть і приметайте шматочок тканини червоного чи іншого кольору. Розмір тканини має бути трохи більшим за намальоване сердечко.

3. Кольоровими нитками навколо малюнка прокласти шов прямими стібками на відстані 0,5 см.

4. Охайно вирізати по контуру сердечко на футболці так, щоб не пошкодити тканину, яка знизу.

5. Якщо ви вирізали охайно, то вирізане сердечко можна пришити поряд, піклавши під вирізаний фрагмент тканину контрастного кольору.

6. Закріпіть сердечка прямими стібками контрастного кольору.

7. Надіюсь у вас все получилось!!!
Можете сробувати це зробити на старих джинсах.
Немає коментарів:
Дописати коментар