8 клас

 Дорогі  мої  дівчатка!

 Уважно читаємо,  старанно виконуємо і навчаємось новому!



Стокові векторні зображення В'язання | Depositphotos®


Урок №6.
8  травня.
Проект " Сучасне мистецтво - Хенд-мейд"

ТЕМА  УРОКУ:   Створення  нового дизайну  старої  футболки.

Доброго дня! 

   Дівчата,  скоро  літо  і  футболка в  цю  пору  стане основним  елементом  вашого  гардеробу. Але  чи  варто  купувати нову футболку?  Спочатку  спробуйте  надати старій  футболці  нового  дизайну.    У  кожної  з  вас є футболки, які  ви  вже  не  одягаєте, але  і  викинути   якось  жалко. Спробуйте  надати  такій  футболці  новий  дизайн. І  модно  і  економно!

                      Сьогодні  на  уроці  ви  тільки  готуєте  все  для  виконанння  практичної  роботи, а  саму  роботу  будете  виконувати  на  наступний  урок - 15  травня.

ЗАВДАННЯ  УРОКУ:             

    Завдання   №1.  Конспект:    у   зошиті  пишете     
                                                       8  травня.
     Тема уроку. Створення  нового дизайну  старої  футболки 
    Я, учениця 8 класу, ......  (пишете  прізвище  та ім'я)  приготувала  все необхідне для  виконання   практичної  роботи.
      
         Завдання  №2.    Перегляньте  відео.   Оберіть  варіант, який  ви  хочете  спробувати  і  приготуйте всі  необхідні  інструменти та матеріали  для  роботи.


Якщо, вам  на  відео  нічого не сподобалось, то можете  знайти необхідну інформацію  на  власний  розсуд. 


         Сьогодні  на  уроці  ви  тільки  готуєте  все  для  виконанння  практичної  роботи, а  саму   практичну   будете  виконувати  на  наступний  урок - 15  травня.

 Якщо   є  питання або побажання чи пропозиції - пишіть  у групу.       



МІЦНОГО  ВСІМ  ЗДОРОВ'Я!




Урок №5.
24 квітня.
Проект " Сучасне мистецтво - Хенд-мейд"
Тема уроку.   Виготовлення      натурального  освіжувача  повітря.  

 Всім  доброго дня!
Добрый день или доброго дня – как правильно? | Образование ...
Сьогодні  я  пропоную  вам виготовити  освіжувач  повітря  своїми  руками з натуральних продуктів. 
АРГУМЕНТИ ВИБОРУ  ЦІЄЇ  ТЕМИ:

  1  аргумент. Приємні  аромати завжди викликають позитивні  емоції.

2  аргумент.  Освіжувачі, які купуєте  в магазині дуже  шкідливі.

 Найбільш небезпечні освіжувачі повітря у вигляді спреїв. До їх складу входять токсичні леткі речовини, які легко проникають в організм через легені і навіть шкіру. Багато виробників додають у свою продукцію також бензонат натрію і нітрит натрію. Обидві речовини відносяться до сильних отрут і викликають мутацію людського ДНК, що провокує розвиток  різних  захворювань. А вже про шкоду аерозолів для навколишнього середовища знають всі.

3  аргумент.  Велика  кількість варіантів  виготовлення освіжувача  своїми  руками .

4  аргумент. Освіжувач виготовляєте  з  улюбленим ароматом, за  власним дизайном і з матеріалів, які  є  вдома!!!!
Я постаралась  зібрати для вас прості і цікаві ідеї, які замінять звичний освіжувач повітря:

1. Сухі цитрусові і трави у вазі.

Зробити зимові квіти своїми руками. Новорічні композиції своїми руками   

2.  Освіжувачі повітря з олійними ароматизаторами (аромомаслами).




3. Аромо-саше.



       Якщо  вам нічого у відео не сподобалось, можете  виготовити  освіжувач    на  власний  розсуд!!! 


                              ЯКЩО  ВИ  БУДЕТЕ  ШИТИ, ТО НЕОБХІДНО  ПОВТОРИТИ ПРАВИЛА  КОРИСТУВАННЯ ГОЛКОЮ ТА  НОЖИЦЯМИ!
  
ЯКЩО  ВИ  БУДЕТЕ  СКЛЕЮВАТИ, ТО НЕОБХІДНО  ПОВТОРИТИ ПРАВИЛА  КОРИСТУВАННЯ  ТЕРМОПІСТОЛЕТОМ  
  
  Отже, матеріали  та  інструменти ви підготували, правила  техніки  безпеки  повторили, тепер можете  розпочинати  виготовлення  виробу.
Всі  етапи виготовлення  виробу  виконуйте  охайно, не поспішайте.

ЗАВДАННЯ  УРОКУ:             
      Завдання  №1.  Конспект:    у   зошиті  пишете                                                         24 квітня.         
  Тема уроку. Правила безпечної роботи.  Практична  робота. Виготовлення   освіжувача  повітря.
    Я, учениця 8 класу, ......  (пишете  прізвище  та ім'я) повторила  правила  техніки  безпеки і приготувала  все необхідне для  виконання  роботи. 

    Завдання  №2. Виконуєте  практичну  роботу -  виготовляєте  виріб. 

      3 завданняФотозвіт  роботи. Під  час  виготовлення  виробу  виконуєте  фото етапів роботи, зберігаєте їх  і  лише  по завершенню  роботи надсилаєте  мені  всі фото разом  у вайбер.  Мінімальна  кількість фото для  звіту - 4  (1 фото -  підготовлені інструменти і матеріали, 2 фото - початок  виготовлення  освіжувача,    3 фото -   будь-який   етап виготовлення  освіжувача , 4 фото - готовий  виріб).

   4 завдання  Надсилаєте  у вайбер фото конспекту  і виробу.

                    Якщо є   питання або побажання чи пропозиції - пишіть  у групу.

Подушка декоративна "Гарного дня!" ᐈ декоративна подушка з написом
БАЖАЮ   ВСІМ  МІЦНОГО ЗДОРОВ'Я!





Урок №4.
17 квітня
Проект " Сучасне мистецтво - Хенд-мейд"
Тема уроку.  Планування  роботи над проектом. Виготовлення     іграшки  "Антистрес" .   

ВСІМ  ДОБРОГО ДНЯ!


Сьогодні  ми розпочинаємо  роботу  над  проектом "Сучасне мистецтво - хенд-мейд". 
              Хенд мейд (хэнд мейд, hand made) – це речі створені власноруч.  
 Хенд мейд – це мистецтво створювати речі, що несуть в собі позитивну енергетику та чудовий настрій.  

Позитив як джерело гарного настрою – Погляд на світ

       Найчастіше, речі хенд мейд існують в одному екземплярі і є абсолютно унікальними. Навіть якщо майстер створить декілька речей, вони ніколи не будуть схожими одне на одне. 
     Це спосіб самовираження, це задоволення,  іноді спосіб заробляти   на  життя, а  саме головне - це   відмінні ліки від нудьги і щоденності. Чому все більше зростає  інтерес до цього виду занять?
          В першу чергузаняття творчістю корисно для здоров'я. Роблячи що-небудь своїми руками, розвивається дрібна моторика рук, а це в свою чергу підвищує пам'ять, розумові процеси, уява. На руках існує багато біологічно активних точок, тому, працюючи руками, ви масажуєте їх, стимулюючи роботу всього організму.
        По-друге, кожна рукотворна річ несе в собі тепло  ваших рук, частинку душі і ваш  позитив.   
         По-третє -  це індивідуальність. Адже ви зможете   реалізувати свої фантазії.
            І по-четверте, hand made дуже різноманітний,  ви  можете знайти заняття для душі, прикрасити свій будинок, незвичайними подарунками порадувати друзів. Це корисне проведення часу, можливість  розширити свій кругозір!  
              Отже, розпочинаємо  цікаву  подорож країною Хенд- мейд!



               Ознайомитись з  різновидами хенд-мейду  ви можете  переглянувши  сайти:
     1.  Хенд=мейд  клуб http://hand-made.club/
       2.   Хенд-мейд -  вироби  ручної  роботи     https://crafta.ua/catalog/
     3. Хенд - мейд  проекти     https://korysno.pro/36-sovershenno-potryasayushhih-hend-mejd-proektov/

    Сьогодні  на  уроці ми будемо  виготовляти   іграшку "Антистрес".  Перегляньте  відео, оберіть  варіант, який  вам  найбільше  сподобався  і  розпочинайте  творити. Ви  можете  втілювати всю  свою  творчість і фантазію  на  повну  котушку! 





         Якщо  вам нічого у відео не сподобалось, можете  виготовити іграшку за  власним  дизайном!!! 
  ЯКЩО  ВИ  БУДЕТЕ  ШИТИ, ТО НЕОБХІДНО  ПОВТОРИТИ ПРАВИЛА  КОРИСТУВАННЯ ГОЛКОЮ ТА  НОЖИЦЯМИ!
  
ЯКЩО  ВИ  БУДЕТЕ  СКЛЕЮВАТИ, ТО НЕОБХІДНО  ПОВТОРИТИ ПРАВИЛА  КОРИСТУВАННЯ  ТЕРМОПІСТОЛЕТОМ  
  
  Отже, матеріали  та  інструменти ви підготували, правила  техніки  безпеки  повторили, тепер можете  розпочинати  виготовлення  виробу.
Всі  етапи виготовлення  виробу  виконуйте  охайно, не поспішайте.

ЗАВДАННЯ  УРОКУ:             
       1 завдання.  Конспект:    у   зошиті  пишете                                                         17 квітня         
  Тема уроку. Правила безпечної роботи.  Практична  робота. Виготовлення     іграшки  "Антистрес"    



    Я, учениця 8 класу, ......  (пишете  прізвище  та ім'я) повторила  правила  техніки  безпеки і приготувала  все необхідне для  виконання  роботи. 

    завдання. Виконуєте  практичну  роботу -  виготовляєте  виріб. 

      3 завданняФотозвіт  роботи. Під  час  виготовлення  іграшки, робите  фото етапів роботи, зберігаєте їх  і  лише  по завершенню  роботи надсилаєте  мені  всі фото разом  у вайбер.  Мінімальна  кількість фото для  звіту - 4  (1 фото -  підготовлені інструменти і матеріали, 2 фото - початок  виготовлення іграшки,    3 фото -   будь-який   етап виготовлення іграшки , 4 фото - готовий  виріб).

   4 завдання  Надсилаєте  у вайбер фото конспекту  і виробу.

                    Якщо є   питання або побажання чи пропозиції - пишіть  у групу.


   
Бажаю  всім гарного  настрою  і  міцного  здоров'я !

Урок №3.
10  квітня.
ПРОДОВЖЕННЯ  РОБОТИ НАД  МІНІ-ПРОЕКТОМ   

" Технологія вибору  одягу  і взуття та догляду  за  ними"


ІІ   етап  проекту

ЗАВДАННЯ  УРОКУ:

1. Сьогодні  у  зошиті  пишете:               8 квітня.  
                                                              Міні- проект №2

"Технологія вибору  одягу  і взуття та догляду  за  ними"


     Я, учениця 8 класу, ......  (пишете  прізвище  та ім'я) працювала  у групі   і  знайшла  відповідь  на  проблемне  питання ......  (пишете  питання, над яким працювала  особисто).
    
2. Виконуєте   завдання № 1-5.  (у конспекті  уроку чітко  написано, що  потрібно  зробити             у  кожному  завданні -   уважно  читайте, що  має  бути у зошиті  і  які  фото  маєте  надіслати)

                                                                         КОНСПЕКТ  УРОКУ
                         Група №1  працювала над  проблемними питаннями  
                                                          Як визначити розмір одягу? 
                                                            Як  визначити розмір  джинс?
                                                          Як  правильно обирати одяг?
  Я пропоную переглянути відео - відповідь  групи  на перше  питання.

                       


Завдання 1. Перегляньте  відео і визначте  свій розмір  одягу  як тут  пропонують. напишіть  свій  результат вимірів.  Потім визначте  свій розмір і    напишіть чи відповідає  визначений  розмір за  відео  розміру  вашого одягу, який  ви  купуєте.



Група №2  працювала над  проблемними питаннями


Джинси і брюки- в чому  різниця?  

Особливості  вибору джинс.


 Я пропоную переглянути  інформаційну  довідку, яку  група   підготувала   на  друге  питання.



 

Завдання 2. Візьміть джинси  і оцініть їх якість відповідно  до  параметрів, які вказані в інформаційній довідці. У  зошиті  напишіть, які  параметри ви оцінювали і який  результат.


 Група №3  працювала над  проблемними питаннями
Як правильно обирати взуття?  
Як  правильно обирати кросівки?

Пропоную переглянути  інформацію, яку  група   підготувала   на  друге  питання.




Завдання 3.  Ознайомившись з інформацією, напишіть у зошиті чи достатньо вказаних  критеріїв  для  вибору  кросівок. Якщо ви напишете: "Не достатньо", то напишіть  - чому.



 Група №4  працювала над  проблемними питаннями
 Як правильно доглядати за одягом? 
Як  правильно доглядати за джинсами?
  Пропоную   ознайомитись з інформацією стосовно   першого  питання.

Значения значков на ярлыках одежды


Завдання 4.   Візьміть будь-яку річ  вашого гардеробу, знайдіть на одязі  ось таку етикетку (ярлик).



Зробіть фото  і надішліть   у вайбер.  Використовуючи  таблицю, напишіть                           у зошиті, що  означає  кожен знак   ярлика   на   вашому  одязі.

Група №5  працювала над  проблемними питаннями
 Що  таке лук?  
 Поради для  створення індивідуального луку.

Пропоную  переглянути   кілька порад створення луку. 


   

Завдання 5.   Створіть   2-3 луки для школи, зробіть фото і надішліть                 у вайбер (фото  може  бути без  обличчя).

 Інформацію, яку  підготували  інші  групи  -  розглянемо  пізніше.

Якщо  є  питання  чи побажання - пишіть  у групу.

Позитив на весь день. Анекдоты для настроения | Днепр Час

Бажаю  всім гарного  настрою  і  міцного  здоров'я !



 


    



Урок №2.

3  квітня.


Міні- проект №2

" Технологія вибору  одягу  і взуття та догляду  за  ними"

На попередньому  уроці, ви дізнались про типи волосся і  як визначити свій тип волосся. І це дійсно важливо, тому що від типу  волосся залежить, які засоби  догляду  ви  будете  обирати, щоб  волосся  було  здоровим.  
Ось   декілька  порад:
Догляд за нормальним волоссям

Нормальне волосся не вимагає особливого догляду, проте необхідно підтримувати його стан, для  цього потрібно використовувати різні полоскання з трав.


Догляд за  сухим волоссям

Сухе волосся вимагає дбайливого догляду. Його миють в середньому 1 раз на 10-14 днів, а в старшому віці – навіть рідше. Причому для миття волосся цього типу краще використовувати креми-шампуні, що містять також біологічно активні речовини, такі, як лецитин, вітамін B5, екстракт ромашки, липового цвіту, м’яти, паростків пшениці. 

Догляд за жирним волоссям

Жирне волосся рекомендується мити в середньому 1 раз на 3 дні, оскільки часте миття, на жаль, не зменшує їх жирність.  Для цього типу волосся добре підходять шампуні для жирного волосся з екстрактами кропиви, шавлії, мати-й-мачухи, лепехи, польового хвоща, морських водоростей, шампуні, що містять протеїни, мікроелемент цинку, а також спеціальні лікувальні шампуні.


Догляд за змішаним волоссям

Тому для вирішення проблеми змішаного волосся звичайно рекомендується звертатися до спеціаліста-трихолога, який розробить комплексну програму. По суті, у випадку зі змішаним волоссям така ж ситуація, що й зі змішаною шкірою – і там, і там треба доглядати за кожною ділянкою, вибираючи для нього відповідну програму.

Також  ви дізнались, що зачіска залежить не тільки  від  стану  волосся, а й від форми лиця. І ознайомились з 2 сайтами, де розміщена інформація - як визначити свою  форму лиця  і як правильно підібрати зачіску.
Сьогодні ми працюємо  над  проектом  №2 " Технологія вибору  одягу  і взуття та догляду  за  ними". Тому у зошитах  пишете:
3 квітня. Проект №2 .....
                                         План  роботи над  проектом
1. 3 квітня . формування груп.
2. 3 квітня - 6 квітня  робота в групах.
2. 7 квітня - 8 квітня - виконання завдань.
3. 9 квітня - творче завдання (за бажанням).
                                          Сьогодні до  18.00 год  формуєте групи. 
                                                  У  групі  має бути  2-3 учасника. 
                        Інформацію про учасників  групи надсилаєте у вайбер.
             Сьогодні о 18.00 год на сайті будуть розміщенні завдання для кожної  групи. 
Дякую  за  оперативність! Молодці! 
Виконуючи  завдання у групах - головне правило "Цікава і корисна  інформація!"  Формат -  на власний розсуд: документ, таблиця, схема, малюнок  тощо.
Група №1.    Як визначити розмір одягу?   
                              Як  визначити розмір  джинс?
                        Як  правильно обирати одяг?
Група №2.   Джинси і брюки- в чому  різниця?  Особливості  вибору джинс.
Група №3.    Як правильно обирати взуття?  Як  правильно обирати кросівки
Група №4.    Як правильно доглядати за одягом? Як  правильно доглядати за джинсами?

Урок №1.
20 березня.

Міні- проект №1" Моя зачіска на кожен день"

Актуалізація опорних знань
Волосся — прекрасний дар природи. Зовнішній вигляд волосся залежить від правильного догляду за ним, стану здоров’я людини та зовнішніх несприятливих чинників. У своєму   віці  ви маєте знати типи волосся  для правильного вибору засобів і методів догляду за ним.
В зошиті пишете тему  проекту  і письмово  виконуєте   1 - 3  завдання.
1 завдання. Установіть відповідність між типом волосся і його характеристикою:
1) волосся нормального типу;
2) жирне волосся;
3) сухе волосся;
4) волосся змішаного типу.
а) волосся має характерний тьмяний блиск, че­рез короткий час після миття 
злипається й має брудний та неохайний вигляд;
б) волосся добре відбиває світло, переливається на сонці;
в) волосся, здебільшого довге, — жирне біля коре­нів і сухе на кінцях;
г)  волосся погано відбиває світло, унаслідок чого воно виглядає тьмяним,  
не має глянцю. Воно легко рветься, плутається, важко розчісується, січеться 
на кінцях.
2 завдання.  Напишіть 4-5  зовнішніх чинники, що пошкоджують волосся.
   3 завдання. Вкажіть 4-5 чинників правильного догляду за волоссям.
Ти ніби знаєш свій тип волосся, купуєш необхідні для нього засоби по догляду, але все одно незадоволена його виглядом. В першу чергу, перевір чи правильно ти визначила свій тип волосся. Дуже часто ця помилка призводить до неправильного догляду за волоссям та втрати його здорового вигляду.
 ІНФОРМАЦІЯ  ДЛЯ  ПРАВИЛЬНОГО   ВИКОНАННЯ  ЗАВДАНЬ (читаєте).
Визначаємо ваш тип  волосся.
Нормальне волосся.   Такий тип не тільки прикраса, а ще й показник здорового організму.  В тебе нормалний тип волосся, якщо воно: 
 слухняне при укладці
 довго тримає форму
м'яке
блискуче
еластичне
не електризується
ти миєш волосся раз в 3 дні
Для такого волосся повинен бути не тільки правильний догляд, але й здоровий спосіб  життя.
Сухе волосся. Ти легко визначиш цей тип. Твоє волосся сухе, якщо воно:
  • тьмяне
  • шорохувате
  • не тримає укладку
  • легко плутається
  • електризується
  • посічене
  • ламке
  • може бути дрібна лупа
  • рідко миєш голову (раз на тиждень)
Для такого волосся потрібне гарне живлення та зволоження, водний баланс та сбалансований раціон. А також, менше термічних та хімічних процедур.
Жирне волосся.  
  • швидко стає брудним та липким
  • ти миєш його щодня
  • з'являється крупна лупа
Таким волосся стає через неправильну роботу сальних залоз.  Тримайся сбалансованої дієти і зменш кількість жирної та солодкої їжі у раціоні.
Комбінований тип волосся. Напевне, найпоширеніший тип волосся.  Ознаки :
  • сухі кінчики
  • жирні корні
  • миєш волосся раз в 2-3 дні
  • посічені кінчики
 Такий тип волосся ми отримуємо у результаті неправильно підібраного догляду та харчування.  

Ви можете  визначити тип волосся за такими ознаками:
  • Якщо волосся сильно жирніє протягом 1-2 днів, у вас жирний тип волосся.
  • Якщо ваше волосся «пристойно виглядає» протягом 2-4 днів після миття голови, у вас нормальний тип волосся.
  • Коли волосся довго не жирніє (6 днів і більше), виглядає сухим і ламким – ваш тип волосся «сухе волосся».
  • Коріння вже жирні на дотик через 2-3 дні і за цей час біля коріння з’являється жирний блиск, у той же час кінці волосся виглядає сухим – у вас змішаний тип волосся.
 ІНФОРМАЦІЙНА ЧАСТИНА УРОКУ (читаєте)
Якщо  дівчина має  гарне здорове  волосся. то і зачіска виглядає охайною та красивою. Україна має стародавні традиції та звичаї щодо зачісок. Раніш в Україні дівчину заплітали тоді як їй сповнилось шість років. Українські дівчата, як дівчата всіх слов’янських народів, завжди ходили з непокритою головою – ознака дівочої честі. Втративши честь, дівчина покривала свою голову хусткою, а звідси і назва «покритка»  (це поняття ви зустрінете в творах Тараса Шевченка, Панаса Мирного). Коси наших дівчат були довгі, справді до пояса. Це вважалось не тільки символом дівочої краси, а й честі. За негідну поведінку дівчини їй могли силоміць обрізати коси, і це була ганьба! Урочистим моментом весілля було розплітання дівочої коси, молодий розплітав косу, витягував стрічку і залишав її собі. До кінця свого життя одружена жінка ховала волосся під хусткою при людях.
Виконуєте  письмово  у зошиті.
4 завдання.  Напишіть, які  українські  зачіски  ви знаєте.

                                   ІНФОРМАЦІЙНА ЧАСТИНА УРОКУ (читаєте)

Зачіска  має завжди  поєднуватись з обличчям людини, бо  зачіска створюється саме для вас, з урахуванням форми  вашої  голови, ваших рис обличчя. Таким чином перед  стилістом чи вами  стає певна задача, для того щоб  правильно підібрати стрижку або зачіску, необхідно визначити тип обличчя, побачити недоліки, які необхідно завуалювати (якщо не знаєте  значення цього слова - подивіться в Інтернеті), щоб досягнути гармонії! Тому сьогодні  ви ознайомитесь  як правильно визначати тип обличчя та підбирати відповідну зачіску.
  Спочатку  пройдіть тест.
 1. Ваш природній колір волосся: 
А) каштановий    Б) чорний   В) темно-русий  Г) світло-русий   Д) світлий
Е) рудий  Є) інший (вкажіть який)
2. Структура волосся
А) прямі  Б) хвилясті    В) дуже хвилясті з мілкими локонами
 3. Тип волосся:
А) жирні  Б) сухі   В) нормальні  Г) змішаний тип
4. Ваш тип обличчя?
Виникає проблема…як визначити тип свого обличчя? Навіщо це?
Я думаю, що всі розуміють, що  знаючи свій тип обличчя  вам буде легше підібрати  не лише правильну зачіску, а й макіяж, і навідь окуляри!
 Форма обличчя визначається такими вимірами:
1. висота обличчя - визначається відстанню від крайової лінії росту волосся до підборіддя.
2. ширина лоба - визначається відстанню між крайовими лініями росту волосся від правої скроні до лівої через середину лоба.
3. ширина вилиці - визначається відстанню між вилицями в найширшому місці.
http://www.info-room.zp.ua/images/Parikmaherskoe%20delo/Laboratornie%20uchenikov/LPR1/LPR1_1.gif4. ширина підборіддя -  визначається відстанню на рівні 1см від його краю.
В дійсності існує більше типів обличь, ідеально підібрана зачіска залежить не тільки від типу обличчя, а й зросту, довжині шиї, ширині плеч та інше

            Виконуєте  письмово  у зошиті.

5 завдання. Напишіть, які  є форми обличчя.
6 завдання. 
1. За допомогою лінійки, люстерка виміряти та визначити свою форму  обличчя та ознайомитись як вибрати ідеальну стрижку.
https://ua.beautystory.com.ua/news/kak-vibrat-idealnuyu-strizhku-pod-svoyu-formu-litsa.
2. За допомогою комп’ютерної програми підібрати зачіску, що відповідає вашому обличчю.    https://blogchain.com.ua/iak-pidibraty-stryzhku-onlajn-na-komp-iuteri/
Комп’ютерний підбір зачіски має багато переваг.  Завдяки цьому ви маєте можливість подивитись на себе в будь якому образі, навіть самому сміливому.
3. Творче завдання (за бажанням) намалювати зачіску для себе з урахуванням параметрів свого обличчя.
 Творче  завдання (за бажанням)
 -- Знайти рецепти шампуні чи живильних масок для волосся, які можна  виготовити в домашніх  умовах.  
-- Якщо є можливість - запитати рецепти у знайомих, рідних та записати їх у зошит. 
-- Якщо є бажання спробувати рецепти на собі  і поділитись своїми враженнями. -- Можете зробити фото "до і після", щоб перевірити дієвість засобу. 
--  Можете зробити відеосюжет - аналогічно "до використання засобу  і після". 

На нашій планеті живе  понад 7 мільярдів людей  і у кожного  обличчя неповторне, має свої індивідуальні особливості, які  бажано вигідно підкреслити за допомогою вдалої зачіски, що відповідає  саме вашій формі обличчя. Бажаю вам знайти свою зачіску, свій стиль



      

Немає коментарів:

Дописати коментар