9 клас


Уважно читаємо,  старанно виконуємо і навчаємось новому!

Стокові векторні зображення В'язання | Depositphotos®


Урок №7.
6  травня.
Тема  уроку:   Захист  проекту.

 Доброго дня! 
Ми завершили  роботу  над  проектом, під  час  якого ви  виготовили  корисні  речі  для  себе  чи  своїх   рідних. Дякую всім  за  гарну  роботу! 

ЗАВДАННЯ  УРОКУ.
Розмістити  фото  свого  виробу "Аромо-саше" на  інтерактивній  дошці  на  моєму  сайті.  Відео  з  інструкцєю  у групі  у вайбері.


Урок №6.
29 квітня.
Тема  уроку:  Перетворення  старої  футболки  у нову.

 Доброго дня! 

  Сьогодні  на    уроці    пропоную    переглянути відео  і обрати  один  варіант для   перетворення  старої  футболки  у  нову.  Адже  скоро  літо  і  футболка в  цю  пору   є основним  елементом  гардеробу.    У  кожної  з  вас є футболки, які  ви  вже  не  одягаєте, але  і  викинути   якось  жалко. Спробуйте  надати  такій  футболці  новий  дизайн. І  модно  і  економно!

 


Якщо  вам нічого у відео не сподобалось, можете   преробити  футболку  за  власним  дизайном!!! 

           ЯКЩО  ВИ  БУДЕТЕ  ШИТИ, ТО НЕОБХІДНО  ПОВТОРИТИ ПРАВИЛА  КОРИСТУВАННЯ ГОЛКОЮ ТА  НОЖИЦЯМИ!
  
                    ЯКЩО  ВИ  БУДЕТЕ  СКЛЕЮВАТИ, ТО НЕОБХІДНО  ПОВТОРИТИ ПРАВИЛА  КОРИСТУВАННЯ  ТЕРМОПІСТОЛЕТОМ

       Отже, матеріали  та  інструменти ви підготували, правила  техніки  безпеки  повторили, тепер можете  розпочинати  виготовлення  виробу.  Всі  етапи виготовлення  виробу  виконуйте  охайно, не поспішайте. 

 ЗАВДАННЯ  УРОКУ:             
       1 завдання.  Конспект:    у   зошиті  пишете     
                                                      29 квітня.  
    Тема уроку. Правила безпечної роботи.  Практична  робота.  Створення  нового  дизайну  старої  футболки. 
    Я, учениця 9 класу, ......  (пишете  прізвище  та ім'я) повторила  правила  техніки  безпеки і приготувала  все необхідне для  виконання   практичної  роботи. 

    завдання. Виконуєте  практичну  роботу. 

      3 завдання Надсилаєте  у вайбер фото конспекту з готовим  виробом.





Урок №5.
22 квітня.

Тема  уроку: Виготовлення  іграшки - антистрес.

ВСІМ  ДОБРОГО ДНЯ!


Сьогодні,   я хочу познайомити вас, з  сучасним мистецтвом - "хенд-мейд".   Цей вид мистецтва,  дає  можливість  використовувати старі  або непотрібні  речі  для створння  корисних  виробів.
              Хенд мейд (хэнд мейд, hand made) – це речі створені власноруч.  
 Хенд мейд – це мистецтво створювати речі, що несуть в собі позитивну енергетику та чудовий настрій.  

Позитив як джерело гарного настрою – Погляд на світ

       Найчастіше, речі хенд мейд існують в одному екземплярі і є абсолютно унікальними. Навіть якщо майстер створить декілька речей, вони ніколи не будуть схожими одне на одне. 
     Це спосіб самовираження, це задоволення,  іноді спосіб заробляти   на  життя, а  саме головне - це   відмінні ліки від нудьги і щоденності. Чому все більше зростає  інтерес до цього виду занять?
          В першу чергузаняття творчістю корисно для здоров'я. Роблячи що-небудь своїми руками, розвивається дрібна моторика рук, а це в свою чергу підвищує пам'ять, розумові процеси, уява. На руках існує багато біологічно активних точок, тому, працюючи руками, ви масажуєте їх, стимулюючи роботу всього організму.
        По-друге, кожна рукотворна річ несе в собі тепло  ваших рук, частинку душі і ваш  позитив.   
         По-третє -  це індивідуальність. Адже ви зможете   реалізувати свої фантазії.
            І по-четверте, hand made дуже різноманітний,  ви  можете знайти заняття для душі, прикрасити свій будинок, незвичайними подарунками порадувати друзів. Це корисне проведення часу, можливість  розширити свій кругозір!  
              Отже, розпочинаємо  цікаву  подорож країною Хенд- мейд!

✓ Наші друзі 📏🎁 📌✂ Цікаві ідеї виробів своїми руками

                   Сьогодні  на  уроці ми будемо  виготовляти   іграшку "Антистрес".  Перегляньте  відео, оберіть  варіант, який  вам  найбільше  сподобався  і  розпочинайте  творити. Ви  можете  втілювати всю  свою  творчість і фантазію  на  повну  котушку! 









 Якщо  вам нічого у відео не сподобалось, можете  виготовити іграшку за  власним  дизайном!!! 

           ЯКЩО  ВИ  БУДЕТЕ  ШИТИ, ТО НЕОБХІДНО  ПОВТОРИТИ ПРАВИЛА  КОРИСТУВАННЯ ГОЛКОЮ ТА  НОЖИЦЯМИ!
  
                    ЯКЩО  ВИ  БУДЕТЕ  СКЛЕЮВАТИ, ТО НЕОБХІДНО  ПОВТОРИТИ ПРАВИЛА  КОРИСТУВАННЯ  ТЕРМОПІСТОЛЕТОМ

       Отже, матеріали  та  інструменти ви підготували, правила  техніки  безпеки  повторили, тепер можете  розпочинати  виготовлення  виробу.  Всі  етапи виготовлення  виробу  виконуйте  охайно, не поспішайте. 

 ЗАВДАННЯ  УРОКУ:             

Завдання  №1.  Конспект:    у   зошиті  пишете     
                                                      
                                                                      22 квітня.  
    Тема уроку. Правила безпечної роботи.  Практична  робота. Виготовлення     іграшки  "Антистрес" 
    Я, учениця 9 класу, ......  (пишете  прізвище  та ім'я) повторила  правила  техніки  безпеки і приготувала  все необхідне для  виконання   практичної  роботи. 

    Завдання  №2 Виконуєте  практичну роботу  - виготовляєте  виріб. 

      Завдання  №3.   
Фотозвіт  роботи.      Під  час  виготовлення  іграшки,   виконуєте фото етапів роботи, зберігаєте їх  і  лише  по завершенню  роботи надсилаєте  мені  всі фото разом  у вайбер.  Мінімальна  кількість фото для  звіту - 4  (1 фото -  підготовлені інструменти і матеріали, 2 фото - початок  виготовлення іграшки,    3 фото -   будь-який   етап виготовлення іграшки , 4 фото - готовий  виріб).   Або можете зняти відео.

   Завдання №4  Надсилаєте  у вайбер  4 фото про виготовлення  виробу  або  відео  процесу  виготовленя виробу.   Також надсилаєте  фото конспекту  разом з  готовим  виробом (на  фото  має  бути конспект  і виріб  разом).

Завдання  №5(за  бажанням)    
Ознайомитись з  різновидами хенд-мейду  ви можете  переглянувши  сайти:

                    1.   Хенд=мейд  клуб http://hand-made.club/
         2.  Хенд-мейд -  вироби  ручної  роботи     https://crafta.ua/catalog/

                   3. Хенд - мейд  проекти     https://korysno.pro/36-sovershenno-potryasayushhih-hend-mejd-proektov/

                    Якщо   є  питання.  побажання чи пропозиції - пишіть  у групу.


Картинки гарного настрою (With images) | Ранкові цитати


Урок №4.

15 квітня.
Проект "Нове життя  старим речам"
Тема уроку. Правила безпечної роботи.  Практична  робота. Виготовлення сенсорного (тактильного)мішечка. 
       
Доброго дня! 

Человек людей эмоции дня доброго утра она ее концепция конец вверх ...

 На попередньому  уроці, ви виконали  практичну  роботу - "Аромо-саше". І  коли ви надсилали свої роботи -  з  кожним фото я все більше і більше засмучувалась.
Ongoing Convo: Is Sadness Important? — Life Is The Future

Де  креатив?  Де  творчий  підхід?

Повітряні кульки та декор від Креатив - 173 Photos - Local Service ...

 ВИ  ВСІ  ВИГОТОВИЛИ  АРОМО-САШЕ  У  ВИГЛЯДІ  ЗВИЧАЙНОГО МІШЕЧКА!

Денес е најдепресивниот ден во годината, наводно
ВСІ!!!
Якби я  не знала  вас  стільки  років, то  я б  не засмучувалась, але  я ж  знаю  ваш  потенціал   і ваші  здібності!  Чому  так - не знаю.....  Можливо  ви  прочитали  "мішечок"  і зробили стандартний  мішечок.

Проект . Торбинка для дрібничок. Виготовлення саше.
Деякі  дівчатка зробили  з мереживом  чи атласною  стрічкою.   Але  це  не креатив,  мої  хороші!!!

Я очікувала,  що  ви хоча б  форму  іншу  зробите.....    

   

                                                                     Це  ж теж  мішечки!

          Ви   можете подумати, що я  у  вас розчарована?  Ні, це  не так! Я  вважаю, що  ви  УМНІЧКИ,  адже вчасно  виконуєте   всі завдання. Але .......  пошити  звичайний мішечок - ну  погодьтесь,   ви  полінувались творчо  підйти до   виконання  завдання.  Надіюсь,  до   практичної,  яка  буде  сьогодні  на уроці,  ви підійдете більш творчо.

      Сьогодні  ви   будете  виготовляти   сенсорний  мішешок.    Мішечок  можете виготовити для  себе  або  своїх рідних. Адже  -  основна  функція тактильного мішечка -  заспокійлива (антистрес).                        


 Мішечок    можна не шити, а  спробувати склеїти за  допомогою термопістолета.  Оздоблення теж  можна  не пришивати, а приклеїти.  
                 
           ЯКЩО  ВИ  БУДЕТЕ  ШИТИ, ТО НЕОБХІДНО  ПОВТОРИТИ ПРАВИЛА  КОРИСТУВАННЯ ГОЛКОЮ ТА  НОЖИЦЯМИ!
(правила  перегляньте   урок №3)  

ЯКЩО  ВИ  БУДЕТЕ  СКЛЕЮВАТИ, ТО НЕОБХІДНО  ПОВТОРИТИ ПРАВИЛА  КОРИСТУВАННЯ  ТЕРМОПІСТОЛЕТОМ

 (правила  перегляньте   урок №3)  
      Отже, матеріали  та  інструменти ви підготували, правила  техніки  безпеки  повторили, тепер можете  розпочинати  виготовлення  виробу.
Всі  етапи виготовлення  виробу  виконуйте  охайно, не поспішайте. 

 ЗАВДАННЯ  УРОКУ:             
       1 завдання.  Конспект:    у   зошиті  пишете     
                                                      15 квітня.  
           Тема уроку. Правила безпечної роботи.  Практична  робота. Виготовлення    сенсорного  мішечка. 
    Я, учениця 9 класу, ......  (пишете  прізвище  та ім'я) повторила  правила  техніки  безпеки і приготувала  все необхідне для  виконання  роботи. 

    завдання. Виконуєте  практичну  роботу виготовляєте  виріб. 

 3 завданняНадсилаєте  фото конспекту  і виробу.

                    Якщо є   питання або побажання чи пропозиції - пишіть  у групу.


   
Бажаю  всім гарного  настрою  і  міцного  здоров'я !




Урок №3.

8 квітня.
Проект "Нове життя  старим речам"
Тема уроку. Правила безпечної роботи.  Практична  робота. Виготовлення   аромо-саше.        


Доброго дня! 
              Сьогодні  ми продовжуємо  роботу  над  проектом "Нове  життя - старим речам".  На попередньому  уроці, ви підготували  необхідні  інструменти та матеріали  для  виготовлення   аромо-саше  і сенсорного мішечка.  Сьогодні  ми будемо  виготовляти аромо-саше, а сенсорний  мішешок - на  слідуючому  уроці    (15 квітня). 
     Кожен з вас прийняв  рішення - якої  форми буде  виріб,  чим будете  його   наповнювати  і де  використовувати - для шафи, для кімнати  чи  з іншою метою.                                       Перед  виконанням   практичної  роботи пропоную  переглянути  відео. 






  На  відео  мішечок  зшивають, а  можна не шити. а  спробувати склеїти за  допомогою термопістолета. Або, наприклад, мереживо теж  можна  не пришивати, а приклеїти. 


ЯКЩО  ВИ  БУДЕТЕ  ШИТИ, ТО НЕОБХІДНО  ПОВТОРИТИ ПРАВИЛА  КОРИСТУВАННЯ ГОЛКОЮ ТА  НОЖИЦЯМИ!

ВИМОГИ БЕЗПЕКИ  ПЕРЕД  РОБОТОЮ


    1. Робоче місце слід організувати так, щоб виключити будь-яку можливість травмування.

   2. Працювати несправними інструментами заборонено.

   3. Не слід сильно нахилятися над столом; сидіти необхідно прямо.

ВИМОГИ БЕЗПЕКИ ПІД ЧАС РОБОТИ З ГОЛКОЮ

 4. Шийте з наперстком. Вушко голки повинно впиратися у наперсток, а гострий кінець — виступати з пальців приблизно на чверть довжини голки.

 5. Не кидайте голку. Не встромляйте її в тканину чи свій одяг.

 6. Зберігайте голки і шпильки в певному місці (спеціальній коробочці, подушечці та ін.), не залишайте їх на робочому місці (столі), у жодному разі не беріть голки і шпильки до рота.

7.  Не використовуйте голку замість шпильки.

8.  Не використовуйте для шиття іржаві голки.

9.  Викрійку і тканину прикріплюйте гострими кінцями шпильок у напрямку від себе.

10. При ручному шитті   нитка  має бути довжиною  не більше  80-90 см.


  ВИМОГИ БЕЗПЕКИ ПІД ЧАС РОБОТИ З НОЖИЦЯМИ


11. Тримайте ножиці у визначеному місці.

12. Під час роботи уважно стежте за напрямком різця (леза).

13. Під час роботи не тримайте ножиці лезом угору.

14. Не працюйте тупими ножицями.

15. Не ріжте ножицями на ходу.

                       ВИМОГИ БЕЗПЕКИ ПІСЛЯ ЗАВЕРШЕННЯ РОБОТИ

16. Ножиці скласти у спеціально відведене місце.

17. Голки  
скласти у спеціально відведене місце.

18. Привести в порядок своє робоче місце.

                      ВИМОГИ БЕЗПЕКИ В АВАРІЙНИХ СИТУАЦІЯХ

19.  У разі поранення рук чи інших частин тіла негайно припиніть роботу і повідомте дорослих  або  вчителя.  У разі потреби викликати фахівц
ів швидкої медичної допомоги за телефоном: 103.
 

ЯКЩО  ВИ  БУДЕТЕ  СКЛЕЮВАТИ, ТО НЕОБХІДНО  ПОВТОРИТИ ПРАВИЛА  КОРИСТУВАННЯ  ТЕРМОПІСТОЛЕТОМ

 ПРАВИЛА  БЕЗПЕЧНОЇ  РОБОТИ КЛЕЙОВИМ ПІСТОЛЕТОМ
1. Перевірте клейовий пістолет на наявність тріщин, які можуть бути на ручці чи корпусі. Якщо ви бачите будь-які пошкодження на пістолеті або шнурі, не використовуйте його.  Також   переконайтеся, що на  носику пістолета  нема старого клею.
kak_polzovatsja_kleevym_pistoletom
2. Підключіть вилку до живлення.
kleevoj_pistolet_instrukcija
3. Помістіть пістолет на безпечну поверхню, наприклад, стіл. Покладіть аркуш паперу знизу, щоб захистити робочу поверхню.  
kak_rabotaet_kleevoj_pistolet
4. Вставте стрижень з клеєм в задню частину пістолета. Якщо він уже вставлений, почекайте, поки клей стане теплим.
pistolet_dlja-kleja
5. Як тільки пройде кілька хвилин після підключення клейового пістолета, обережно натисніть курок, щоб переконатися, що клей досить гарячий, щоб текти через сопло.
kleevoj_pistolet_dlja_rukodelija
6. Тепер прийшов час працювати. Подивіться, чи всі матеріали під рукою і почніть проект.
kleevoj_pistolet_dlja_rukodelija_1


7. При безперервному використанні клейового пістолета тривалий час, щогодини потрібно залишати його на 5 хвилин в спокої.

Отже, матеріали  та  інструменти ви підготували, правила  техніки  безпеки  повторили, тепер можете  розпочинати  виготовлення  виробу.

Всі  етапи виготовлення  виробу  виконуйте  охайно, не поспішайте. 

ЗАВДАННЯ  УРОКУ:

1. Сьогодні  у  зошиті  пишете:           8 квітня.  
                                                       Проект " Нове  життя старим речам".  
Тема уроку. Правила безпечної роботи.  Практична  робота. Виготовлення   аромо-саше.  
Я, учениця 9 класу, ......  (пишете  прізвище  та ім'я) повторила  правила  техніки  безпеки і приготувала  все необхідне для  виконання  роботи. 
    
2. Виконуєте  практичну  роботу -  виготовляєте  виріб. 

3. Фотозвіт  роботи. Під  час  виготовлення аромо-саше, робите  фото етапів роботи, зберігаєте їх  і  лише  по завершенню  роботи надсилаєте  мені  всі фото разом  у вайбер.  Мінімальна  кількість фото для  звіту - 4  (1 фото - розкроїли  тканину, 2 фото- процес  шиття, 3 фото - наповнення  мішечка, 4 фото - готовий  виріб).

4. Якщо  є  питання  чи побажання - пишете  у групу.

Позитив на весь день. Анекдоты для настроения | Днепр Час

Бажаю  всім  гарного  настрою  і  міцного  здоров'я !





Урок №2.
Всім   доброго дня!
 Дякую  всім, хто продовжує  працювати над  проектом "Нове  життя старим речам" і  тим  самим  зменшує  кількість сміття  на нашій  планеті. 

      Сьогодні  ми продовжуємо   роботу над  проектом. Ви вже  виготовили 1 виріб і виконали     1 лайфхак із  запропонованих  відео або  самостійно знайшли потрібну  інформацію. Наприклад,  Мельник Катя  замість лайфхаку, виготовила  маску (інформацію  я розмістила на  своєму  сайті  на головній  сторінці).   Я тілька "За!"  таке рішення.  Адже  на  кожному  уроці я наголошувала  на тому, що  - САМЕ ГОЛОВНЕ, ЩОБ  ВИГОТОВЛЕНИЙ  ВИРІБ  БУВ  ВАМ КОРИСНИЙ! Не потрібно виготовляти виріб  для оцінки! Бережіть свої  сили і час! Якщо  витрачаєте їх - то з користю  для себе  чи своїх рідних.
      Сьогодні  я хочу  запропонувати вам виготовити   тактильні (сенсорні) мішечки  і аромо-саше.Тому  відкриваєте  зошит і пишете. 


   1 квітня. Тема уроку. Сенсорні  мішечки  та  аромо-саше. 

Я  обрала  саме ці  вироби, тому що:

  •  їх можна  виготовити з матеріалів, які  у вас є вдома
  •  можна виготовити за власним дизайном (форма, колір, наповнення і т.д.)
  •  ці вироби подарують вам море позитиву та  користі

       У зошиті  пишете:    1. Аромо-саше - це .....
                                               2. Тактильні  мішечки - це .....


(самостійно знаходите  визначення. Старайтесь  коротко, саме основне)

У зошиті  пишете: 

3. Застосування  аромо- саше .....  (2-3 приклади)
4. Застосування  сенсорних  мішечків .....  (2-3 приклади)

Практична  робота. Виготовлення тактильного мішечка та  аромо-саше. Правила  техніки  безпеки.

І. Організаційно-підготовчий  етап.

Я, учениця 9 класу  ......  (пишете прізвище  та ім'я) 

 буду  виготовляти аромо-саше  наповнене ...... (пишете  наповнювач, наприклад, трави - м'ята + лаванда) і  сенсорний  мішечок  наповнений ...... (пишете  наповнювач, наприклад,  крупа  рис).
Я підготувала  необхідні  інструменти та матеріали для  виготовлення виробів.(надсилаєте  фото у вайбер підготовлених  інструментів  та  матеріалів).

Сьогодні  на  уроці, ви дізнались  про корисні  речі, які  принесуть у ваше  життя  лише позитивні  емоції. Дякую  всім за  гарну  роботу  на уроці.

ЗАВДАННЯ   УРОКУ.

1. Конспект уроку  (фото конспекту надсилаєте  мені у вайбер)
Рекомендації: у конспекті  має бути все, що виділено червоним жирним шрифтом.
2. Фото  підготовлених інструментів  та  матеріалів.
3. Гарний  настрій!

Виріб  ми будемо  виготовляти на слідуючому  уроці -   8 квітня.


Немає коментарів:

Дописати коментар